RE: OT. o2 pokračování?

Cizek Milan Cizek.Milan na seznam.cz
Čtvrtek Září 25 13:16:49 CEST 2014

Já mám s O2 také aktuální zkušenost.

Poptáváme služby, všehovšudy odběr za 15-20k/měsíčně. Ústně/telefonicky jsem
s obchodnicí odladil podmínky s tím, že jí to ještě musí schválit vedení a
pak že to pošle. 6 týdnů se nic nedělo. Kontakt jsem bohužel nedohledal, tak
jsem volal na linku o2. Tam podle IČ zjistili o jako obchodnici jde, s tím
že má do 20.9. dovolenou, ale že se mi do 48h musí ozvat některý ze
zastupujících kolegů. 2 týdny a žádný zájem. Dnes jsem zkusil jejich chat.
Všehovšudy jsem se nic moc nedověděl, protože nejsem "Ověřený zákazník",
takže mi kontakt na paní nedali, ani její jméno. Nicméně že to zaurgují. Tak
jsem zvědav, jak dlouho zase budu čekat... Člověk aby se jich pomalu
doprošoval, aby u nich mohl utratit peníze. :/ Musel jsem si postěžovat. :-)

--
Milan Čížek