OT. o2 pokračování?

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Čtvrtek Září 25 10:17:10 CEST 2014

Dobrý den,

Volné navázání na vlákno ohledně autoprolongace u O2.

Tak se mi blíží konec smlouvy, v listopadu to vypukne. Ve stanovách mají, že
se autoprolongace musí vypovědět minimálně měsíc před koncem rámcové
smlouvy. Tak jen ta ze srandy jsem si dal kolečko a zavolal na pár míst.

1/ přímo k člověku, který mi byl přiřazen. Ten mi tvrdí, že jí mohu odeslat
na adresu firmy na o2.com

2/ 2x jsem volal s odstupem jedné hodiny na O2 linku. Jedna paní mi dala a
poslala mailem adresu

//Popis: Informace k neprolongaci Rámcové smlouvy

//Žádost o neprolongaci Rámcové smlouvy, prosím, zašlete písemně na  adresu
Za Brumlovkou 858/20, 140 00 Praha

Adresa podle Googlu neexistuje.

Dále mi sdělily, že se to dá pouze písemně na uvedenou adresu.

3/ na O2 pointu v Karlových Varech mi sdělily, že se mám obrátit na člověka,
který mi byl přidělen.(viz bod 1)

4/ na O2 stránkách nic o vypovězení autoprolongace není. Proč asi? Nebo mi
to google taky záměrně tají.

Nezná někdo z Vás přesný postup, jak to vypovědět? Alespoň adresu kam to
zaslat. Mám na to už jenom 6 týdnů. Sice se to tady už řešilo, ale přesný
postup z toho nevypadl.

Díky Míra.