Re: UPS vystup/vstup

jozem na volny.cz jozem na volny.cz
Čtvrtek Září 25 09:17:22 CEST 2014

Dobrý den,

provozuji podstatně větší stroje (přes 200kVA) a jiného výrobce, ale propojení N před a za UPS je u nich nemožné. Před UPS je TN-C a za ní TN-S. Na nulovém vodiči se měří. Při propojení by naměřené hodnoty mohly být ovlivněny a UPS by se podle toho chovala ..... Ten eco mode je obvykle vlastně elektronický bypass, kdy UPS stále běží naprázdno (alespoň řídící obvody) a je synchronizována se sítí. Při výpadku stroj do několika ms najede. Těch pár period sinusovky většina spotřebičů překlene.

Josef