[OT] setup.exe si vezme 99% vykonu CPU a stovky MB RAM

Čtvrtek Září 25 08:32:03 CEST 2014

Přátelé, jednou za čas se mi stávalo, že se mi počítač zabrzdil k
nepoužití, v task managerovi byl setup.exe, který vytěžoval CPU na 99% a
taky si bral stovky MB RAM. Pomohlo ho přes task manager shodit, ale za čas
se to stalo zas. Konečně jsem přišel na to, čím to bylo, pomohl mi tenhle
návod:

https://www.raymond.cc/blog/determine-program-path-from-task-manager-for-each-program-in-windows-xp-windows-server-2003/

Dělal to Google Chrome, přestože nebyl spuštěný (běžně ho nepoužívám), ale
na pozadí běžel nějaký jeho updater a jednou za čas začal takhle škodit.
Takže uninstall a snad už bude pokoj.

Třeba to někomu pomůže, mám Windows XP home (32 bit).

Pavel Kadečka.