Proud v kolejích BYLO RE: Krystalky BYLO: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)
Pavel Troller
patrol na sinus.cz
Čtvrtek Září 25 08:21:20 CEST 2014
Zdravím,
nevím, zda to tam dosud je, protože tudy prakticky nejezdím, ale tato
"zvláštnost" byla i poblíže Ruzyňského letiště v Praze a řešilo se to tam -
při sám Bůh - opravdovými závorami jako na železničním přejezdu! Sice
ta silnice byla ještě v polích, ale ranvej skutečně začínala pár metrů od
té silnice (skoro kolmo na ni) a letadla už mohla být tak nízko, že se při
případném jejím použití silniční provoz uzavíral.
Zdraví Pavel
> no, keď už sme pri tom, letisko v Giblartare má zvláštnosť - pristávacia
> dráha križuje hlavný mestský ťah - preto tam majú semafóry....
> http://en.wikipedia.org/wiki/Gibraltar_International_Airport
>
> Ale ano, je to výnimka. :-)
>
> 2014-09-25 8:03 GMT+02:00 <SvobodovaA na szdc.cz>:
>
> > Dobré ránko, ahoj,
> >
> > jenže letadlo má také svoje zařízení, které jej navádí a ukazuje,
> > co je před ním. Vlak to má podobně, potřebuje navádění. No a kolem kolejí
> > je přeci jenom větší šrumec než kolem přistávací dráhy. Ještě jsem neviděla
> > letiště, kde by byl přejezd se závorami ;-)
> >
> > Nechci srovnávat letadla a vlaky, to jsou dva různé světy a nemají
> > moc společného. Vlastně mne nenapadá skoro nic, krom toho, že že je to z
> > plechu a jsem v tom lidi.
> >
> > Co se týče spolehlivosti, tak reléová zařízení jsou výrazně
> > spolehlivější jak ta moderní elektronická. Nemluvím o bezpečnosti, to je
> > něco jiného a i nová zařízení jsou bezpečná. Takže prosím nezaměňovat
> > spolehlivost a bezpečnost. Ono je to ale i tím, že u nových věcí se jako
> > porucha, či závada, bere každá ptákovina a pak to naskakuje. Nemluvě o tom,
> > že k poškození relé je potřeba mnohnásobně větší energie než k poškození
> > elektroniky, ať je jakkoli dobře provedená ;-)
> >
> > Saša Svobodová
> >
> > -----Original Message-----
> > From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of balu na home
> > Sent: Thursday, September 25, 2014 7:50 AM
> > To: HW-news
> > Subject: Re: Proud v kolejích BYLO RE: Krystalky BYLO: Elektronky: co s
> > nima? (sberna napadu)
> >
> > Lietadla pristavaju pri 250km/h, potrebuju viac ako 1km drahy, na rozdiel
> > od vlaku ich nevedu kolajnice. A funguje to aj za takmer nulovej
> > viditelnosti (46m) bez pouzitia jedineho rele a ziarovky :-) Myslim ze na
> > tej skostnatelosti nieco bude...
Další informace o konferenci Hw-list