RE: Proud v kolejích BYLO RE: Krystalky BYLO: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)
SvobodovaA na szdc.cz
SvobodovaA na szdc.cz
Čtvrtek Září 25 08:03:50 CEST 2014
Dobré ránko, ahoj,
jenže letadlo má také svoje zařízení, které jej navádí a ukazuje, co je před ním. Vlak to má podobně, potřebuje navádění. No a kolem kolejí je přeci jenom větší šrumec než kolem přistávací dráhy. Ještě jsem neviděla letiště, kde by byl přejezd se závorami ;-)
Nechci srovnávat letadla a vlaky, to jsou dva různé světy a nemají moc společného. Vlastně mne nenapadá skoro nic, krom toho, že že je to z plechu a jsem v tom lidi.
Co se týče spolehlivosti, tak reléová zařízení jsou výrazně spolehlivější jak ta moderní elektronická. Nemluvím o bezpečnosti, to je něco jiného a i nová zařízení jsou bezpečná. Takže prosím nezaměňovat spolehlivost a bezpečnost. Ono je to ale i tím, že u nových věcí se jako porucha, či závada, bere každá ptákovina a pak to naskakuje. Nemluvě o tom, že k poškození relé je potřeba mnohnásobně větší energie než k poškození elektroniky, ať je jakkoli dobře provedená ;-)
Saša Svobodová
-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of balu na home
Sent: Thursday, September 25, 2014 7:50 AM
To: HW-news
Subject: Re: Proud v kolejích BYLO RE: Krystalky BYLO: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)
Lietadla pristavaju pri 250km/h, potrebuju viac ako 1km drahy, na rozdiel od vlaku ich nevedu kolajnice. A funguje to aj za takmer nulovej viditelnosti (46m) bez pouzitia jedineho rele a ziarovky :-) Myslim ze na tej skostnatelosti nieco bude...
Další informace o konferenci Hw-list