Re: Proud v kolejích BYLO RE: Krystalky BYLO: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)
Sull Ivan
sam.list.hw na gmx.com
Středa Září 24 21:25:49 CEST 2014
Maximalni rychlost neni jenom o stavu koleji a svrsku (ty jsou treba mezi Brnem a Breclavi v naproste 'dokonalosti')
Tomu musi odpovidat cely komplex: vcetne (prave propiraneho) zabezpecovaci techniky.
A v tom je kamen urazu: momentalne (pokud se nepletu) jsou nastavene treba sranky na cca 160 km/h
Pokud by souprava jela rychleji (tech 200, 220), vlak profrci pres prejez a pak spadnou zavory. Zavoram to moc nevadi, ale autam na prejezdu by to mohlo pocechrat plisky
:)
--------------------------
Sam
--------------------------
Sent: Wednesday, September 24, 2014 at 9:01 PM
From: "Andrej Jancura" <aj.hwlist na gmail.com>
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Proud v kolejích BYLO RE: Krystalky BYLO: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)
Neviem sice aky je aktualny stav, ale myslim, ze aspon do Ziliny to pojde 160km... To vies, ked uz vo Viedni postavili novy Hauptbahnhof, z ktoreho planuju jazdit do Pariza "co to da", a v Cechach maju tiez koridory, kde to da tiez tusim 200, tak by sa im to cele casom urcite rozpadlo... To vies, kolajnice to su svine... Hlavne tie elektrickove, ked praskaju aj tam, kde by to clovek nikdy necakal. V BA su na to dva pekne priklady, ktore uz zacali kompletne rekonstruovat.
A.
Další informace o konferenci Hw-list