Proud v kolejích BYLO RE: Krystalky BYLO: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Středa Září 24 19:59:06 CEST 2014

Zrovna jsem se docetl zrovna z te zpravy o Moravanech
(http://www.dicr.cz/uploads/Zpravy/MU/MU_Moravany.pdf), ze: "Staniční
zabezpečovací zařízení označilo tuto kolej za obsazenou, odpojilo výstroj
jejího kolejového obvodu, místo ní připojilo vysílání kódu vlakového
zabezpečovače..."

"Ve 4:46:56 hodin uplynula doba výluky protisměrných posunových cest pro 1.
staniční kolej a staniční zabezpečovací zařízení tedy ukončilo vysílání kódu
vlakového zabezpečovače do 1. staniční koleje a připojilo k ní zpět výstroj
kolejového obvodu 1K."

Takze to vysilani kodu se tam vysila jen tehdy kdyz je kolej obsazena, ale
pak asi nechapu jak to pozna, ze uz neni. Mozna nejakym pravidelnym
timeoutem. Na te wiki o tomto nic nepisou, existuje k tomu nejaky
podrobnejsi popis? Ten kod se posila jen tam, kde je navestidlo nebo i do
vyhybkovych useku a podobne?

A jeste jedna tezce offtopic otazka, proc uz davno nemame ETCS?

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] yanek. cz>
http://yanek.cz/ | jabber: yanek [at] mitranet. cz