Proud v kolejích BYLO RE: Krystalky BYLO: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Středa Září 24 14:58:21 CEST 2014

Tak mi to nedalo, vylezl jsem s měřákem před barák a měřil napětí na
kolejnicích (trať 174, neelektrifikovaná) - a nic moc. Tak 100mV DC, AC
ještě méně. Jestli teď není ta zabezpečovačka dělaná nějak jinak. Místo
těch velkých beden připojených tlustými dráty tam dali jen takové šedivé
hranolky. Zřejmě jiná technologie.

Mrazík