UPS vystup/vstup

Středa Září 24 11:35:21 CEST 2014

Coby, napíšou, že takové zapojení nedoporučují.

"high efficiency mode"

P.K.

Dne 24. září 2014 11:27 Pavel Urbancik <hw na itherm.cz> napsal(a):

> Psal jsem primo do Eatonu, uvidim co napisou.

"Takovéto zapojení nemůžeme doporučit. Přicházíte tím o záruku a firma
Eaton neručí za škody vzniklé v důsledku nesprávného použití UPS."

> Taky je otazka jak je udelany ten bypass v takove UPS. Neni to totiz posano
> jako primo bypass, ale jako high efficiency mode.

Tomu se říká marketing, "high efficiency mode" zní přece mnohem líp než
"bypass relay". Další možné názvy jsou "green", "eco" apod.

> UPS jsem uz rozebiral abych doplnil regulaci otacek ventilator ale dostat
> se
> na druhou stranu desky je uz o hodne slozitejsi.

Někdy stačí i jen propískat si DPS multimetrem.

P.K.