Krystalky BYLO: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Září 24 11:13:32 CEST 2014

No za to flame muzu ja, ale reagoval jsem na to , ze hociaky koax
kabel  ( realne dostupny - i kdyby mel priuer ropovodu a 0,1dB/km )
proste na 5000 km
ma  sakra vetsi utlum nez vzduch :-)