OT: Ziarovky v Prahe na Hradcanoch

Jozef Racek jozef_racek na tempest.sk
Středa Září 24 09:11:03 CEST 2014

Bol som v Prahe v chrame sv. Vita a v dalsich priestoroch vystav a na
niektorych miestach boli "ziarovky", ktore vyzerali ako by mali v banke
nejaku dosticku namiesto wolframoveho vlakna a na tej doscicke je akoby
nanesene nieco, co svieti.
LED to neboli, bol to pasik s velmi intenzivnym svetlom.
Intenzita bola prilis silna na to, aby som to lepsie identfikoval.
Ziarovky klasicke sklenene banky boli s paticou E27.

Ma niekto nejake info co to je, alebo nejaky odkaz na dalsie studium?

Neviem sa stryka googla vhodne spytat, aby mi nasiel nejaky relevantny
odkaz...

Dodo