bezkontaktove ziarivky

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Září 23 20:27:35 CEST 2014

 23.9.2014, 20:04:52

Uz jsem to cetl. Je skoda, ze autor neprovedl stejne mereni po 100
nebo 500 hod. provozu, to by bylo velmi zajimave a zasluzne.
Ale ja mel na mysli neco trochu jineho, vyvojove starsiho, kdy ty
ledky jsou v plose, s moznosti montaze na chladic.

Uz jsem neco nasel  :-)
http://www.seoulsemicon.com/_upload/Goods_Spec/20121112155933.pdf
Ted jeste nejakeho cinana co z toho pece "zarovky", aby wek nemusel
nic bastlit.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz