bezkontaktove ziarivky

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Září 23 19:03:52 CEST 2014

 23.9.2014, 18:27:35

Philips to dela uz nejakych 20 let. Cena strasna.
Uz to dela i cinan a v konferenci se to pred casem probiralo,
dokonce tu nekdo dal i odkaz na fotky nebo mozna i video
z prislusne manufaktury.
Cena cinska, tedy cca 1/5 te strasne.
Ale vam je to k nicemu, neb se to nevleze do te vasi trubky a
elektronika tam taky muze odejit uplne stejne stejne.

No ale kdyz jste v tom hledani, existuji i takove LEDky, ktere maji
primo na chipu seriove zapojenou prislusnou spoustu diod, takze jdou
primo na sit bez dalsi elektroniky (mozna pres usmernovas), tedy by
to melo byt provozne asi docela spolehlive.
Tech vyrobcu je taky vice, jednim je snad samsung nebo lg a pak jeste
nekdo dalsi. Nekde mam dokonce ulozenej i ds, ale nedari si mi to
dohledat.

Ve vasem pripade, je nejvhodnejsim resenim zarovka, nejen z hlediska
spolehlivosti ale i ekonomicky, kdyz svitite 5 hod/ 5 roku.
Samozrejme je nemoderni, ale muzete pouzit mene nemoderni halogenku,
nez je taky zakazou.

Dalsi hodne spolehlive reseni, je kompaktni zarivka s klasickym
predradnikem, zvlast kdyz se vyhnete objimce a zasouvaci svorky
tlumivky prostriknete nejakym kontoxem.

Ani ty zarivky s elektronikou nejsou IMHO uplne spatne, pokud se koupi
"neco lepsiho". Mam dobre zkusenosti s "philips tornado" ale nevim,
jestli by to eventualne vyhovelo rozmerove.
Ta vase CFL sice taky ma na sobe hrde napsano philips, ale vevnitr to
vypada jako nejhorsi cinskej sunt.

Oudoorovou odolnost mam ve zvyku resit na urovni svitidla, ne
svetelneho zdroje. Ja vim, je to nemoderni, ale osvedcene.
Takze mozna by se vase prni kroky mely ubirat timto smerem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz