Re: [RETRO] Rekonstrukce programového modulu TI-58/59

Sull Ivan sam.list.hw na gmx.com
Úterý Září 23 13:58:09 CEST 2014

> Jenze pak prisli kamaradi od TI, a proc tam neni ARM od nich, tak ted misto dokonceni projektu "budu muset" predelat pro jiny procesor...

Tak tento stav jsem zazil nekolikrat - u jednoho projektu dokonce 4x - co pulrok prisel pozadavek vicemene stejnou funkcionalitu prepsat do ruzneho jazyka/prostredi ...
konecny stav projektu:  bordel 1 az bordel x, ve kterym se uz po dvou letech pomalu nevyznam ani sam
a pro jistotu pak misto konecneho rozhodnuti (na cem to teda chteji spoustet a v cem to ma byt napsane), na cely projekt byl uvalen freez stav
to uz neda dohromady ani paambuu

doporuceni (i pro sebe): kazdy projekt dotahnout do pouzitelneho funkcniho stavu (nejidealneji s dokumentaci)

K TI58/59 mam takovy zvlastni vztah: ja se ho naucil programovat kdysi na zaklade clanku z amara - to jsem jeste nevidel 'zivy' pocitac. mne to desne fascinovalo, navic mne to pripominalo programovani lunarniho modulu apolla.
pak kdyz dotahl spoluzak TI57ku, tak jen koukal jak blazen, kdyz jsem mu tam ukazoval, jak se to dela a co to dela.
Je ale taky fakt, ze dnes bych na to uz koukal jak tele na vrata ...