Krystalky BYLO: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Září 23 12:34:44 CEST 2014

Takovouto anténu ne.
Měl jsem z okna vytaženého asi 25m drátu a pověšeného na modřín, tj
jeden konec někde v 7 metrech, druhý někde kolem 12m.
Kdysi mi to hrávalo na podstatně horší.

Ale jak psal Balu, byla to spíše hračka pro mě. Moji kluci nechápou na
co je rádio, buď si pustí televizi a nebo písničky z YT. Na co rádio.

Jako kluk jsem si s krystalkama hodně vyhrál, bylo to jednoduché, vesměs
to fungovalo, takže první neúspěch nedemotivoval.
Při současném stavu (komplikovanosti techniky) čím mají začít?
Tranzistory jim budou připadat jako dinosaurus, zapojení, které my jsme
hltali - dálkové ovládání modelů - jim přijdou jako nuda.
trochu šancí dávám arduinu.

Petr