Krystalky BYLO: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Září 23 10:27:13 CEST 2014

Zdravím,

v této souvislosti se zeptám,
hrají ještě krystalky?
Zkoušel jsem klasiku anténa - dioda - uzemnění  a paralelně k diodě
vysokoimpedanční sluchátka.

No nehrálo to. Jako diodu jsem použil shotky BAT3.
A teď otázky:
1)  V rámci úspor  se vypínají vysílače, případně snižuje se výkon.
Hrají ještě krystalky?
2) Nakolik je BAT43 podobná GA201, nemáte někdo "datasheet" ke GA201
(nemyslím mezní parametry)?

Petr