Elektronky: co s nima? (sberna napadu)

AZe aze na seznam.cz
Úterý Září 23 10:12:53 CEST 2014

Nejsem militantní audiofil a také jsem nevěřil tomu, že “lampy” hrají jinak. Měl jsem možnost to porovnat, zesilovač SONY 2x80W typ si nepamatuji, Revox B750 (sin. 2x75W) , B150 (sin.2x120W) a tohle
http://www.eltex-km.cz/cs/elektro/10029-elektronkovy-zesilovac-s-el51 . Hraje to jinak a zjistila to nezávisle i moje manželka.
Pro porovnání mám ještě zes. s ruskými 4x6P3S-EV a 4x6N6S jako předzesilovače. Ten už není takový, asi je to i výstupními trafy, v tom velkém jsou od Hammondů a předimenzované.
Plány s použitím G807 jsou zatím v šuplíku, až bude čas
Prosím žádný flame lampy/tranzistory  .Souhlasím, že 4 z 5 to nepoznají, kdo poslouchá hudbu z plechovky jako kulisu, toho překvapí i zvuk TDA s reprákem v dřevěné bedýnce.

From: Pavel Kadečka
Sent: Tuesday, September 23, 2014 9:41 AM
To: HW-news
Subject: Re: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)

Dne 22. září 2014 22:44 Sull Ivan <sam.list.hw na gmx.com> napsal(a):

  2.) nejake napady, co s nima?
  jasne, ze asi prvni konstrukce bude nejaky zesilovac. jakasi nostalgie a basence pocitu nazhavivani a pak toho mekkyho zvuku ...

Postavit zesilovač s nějakým TDAčkem a elektronky tam nainstalovat jako dekoraci ;-) Plus nějakou žárovičku, aby svítila do baňky a vypadalo to jako žhavení. 4 z 5 audiofilů nepoznají, že to na ty elektronky nehraje.

P.K.