Aky "moderny" zdroj svetla na von?

Josef Šíp sip na raab.cz
Pondělí Září 22 16:29:43 CEST 2014

A zo zkusit tam dostat zarovku treba

redukci z E27 na G9  http://www.ebay.com/itm/New-E27-to-G9-Base-Screw-Socket-Adapter-Converter-For-Holder-LED-Light-Lamp-Bulb-/351105826573?pt=US_Lighting_Parts_and_Accessories&hash=item51bf89bf0d

a do toho nejakou "znackovou" halogenovou zarovku s patici G9?

Ty keramicke redukce doma pouzivam uz cca 2 roky spolu s halogenkama funguje to spolehlive. Je pravda ze to nemam teda venku.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Monday, September 22, 2014 3:39 PM
To: Hw-list na list.hw.cz
Subject: Aky "moderny" zdroj svetla na von?

Ked uz nadavam na tu skorumpovanu slaboduchu bandu, co nahrava ekoteroristom...

Cez vikend som v ramci zahradnych prac dostal znova vynadane, ze nesvieti ani jedno z troch svetiel, kam z konstrukcnych dovodov nejde vopchat ziarovka (je to taka uzavreta dost uzka plastova rurka). Priemerna zivotnost kompaktnej ziarivky v nich je asi tak 2-3 roky, pricom pocas toho casu svietia dohromady tak 5 hodin. Ziaroviek mam pritom na tom istom dvore (a aj v relativne tesnych svietidlach samozrejme sklo/kov a nie plast) tak zo tucet, svietia kazdy vecer, vratane desiaky-dvoch rozsvieteni/zhasnuti (pohybovy senzor), a za 8 rokov som menil 1 (slovom jednu).