Aky "moderny" zdroj svetla na von?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Září 22 15:39:00 CEST 2014

Ked uz nadavam na tu skorumpovanu slaboduchu bandu, co nahrava ekoteroristom...

Cez vikend som v ramci zahradnych prac dostal znova vynadane, ze nesvieti ani jedno z troch svetiel, kam z konstrukcnych dovodov nejde vopchat ziarovka (je to taka uzavreta dost uzka plastova rurka). Priemerna zivotnost kompaktnej ziarivky v nich je asi tak 2-3 roky, pricom pocas toho casu svietia dohromady tak 5 hodin. Ziaroviek mam pritom na tom istom dvore (a aj v relativne tesnych svietidlach samozrejme sklo/kov a nie plast) tak zo tucet, svietia kazdy vecer, vratane desiaky-dvoch rozsvieteni/zhasnuti (pohybovy senzor), a za 8 rokov som menil 1 (slovom jednu).

Navrhnite prosim "moderny" zdroj svetla, ktory je explicitne urceny na outdoor a na ktory vyrobca a predajca da explicitnu zaruku na take pouzitie. Nejde mi o to dat niekomu po papuli ked vyhori ci spekulovat s opakovanymi reklamaciami, chcem aby fungoval desiatky rokov aby som sa o to nemusel starat.

Dakujem,

wek

Navrhnite nejaky neziarovkovy