[RETRO] Rekonstrukce programového modulu TI-58/59

Hynek Sladky econf na centrum.cz
Pondělí Září 22 07:34:42 CEST 2014

Zdravim,

Hm, to je ale rychlost. Ani jsem netusil, ze o to bude takovy zajem... ;-)

V tuto chvili uz mam vse potrebne - krome casu :-) a displeje. Ve
spolupraci s Hrastem jsem si napsal vlastni implementaci simulatoru,
kterou jsem upravoval tak, jak jsem vic odkryval taje pouziteho
procesoru. Vsechny poznatky jsem sepsal do "manualu" k programovani
pouziteho procesoru. Zatim jsem to jeste nevystavil, protoze doufam, ze
se mi podari najit nejaky cas a vytvorit repliku TI-59 - pak bych to
uvolnil vsechno najednou. Jeste mam jeden napad, ktery je vsak mnohem
blaznivejsi, ale presto dostupnejsi. Uz nejaky cas mam (skoro) hotovou
repliku TI-86 s STM32F4xx, takze bych nejdriv udelal TI-59 simulator na
ni (ARM kod emuluje Z80 a ten bude emulovat TMC0501...). Jenze pak
prisli kamaradi od TI, a proc tam neni ARM od nich, tak ted misto
dokonceni projektu "budu muset" predelat pro jiny procesor...

Hynek Sladky