Re: Re: Odcházející TL431.

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Září 19 19:08:22 CEST 2014

Dobry vecer,

chcem sa ospravedlnit, ze Ti odpovedam az teraz vecer, ale dnes som sa k
pocitacu dostal az teraz vecer. Chcem sa ti podakovat za Tvoju ochotu a
namahu s elaboratom ohladne tepla. Na vela veci som sice zabudol, ale zase
na nieco som si spomenul, takze to hodnotim ako ciastocne pozitivny
refresh. Matne si spominam, ze na vyske sme nieco mali aj ohladom tepla,
ale nikdy nam to nevysvetlovali s ohladom na konstrukciu a spolahlivost el.
suciastok.

Takze este raz vdaka Tebe aj Pavlovi za ochotu a pomoc.

A.

Dňa 18. septembra 2014 23:01, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(-a):