Plasmove svetlo LEP?

Pátek Září 19 16:48:50 CEST 2014

Ja nevim jaka je cena samotneho LEP emitoru tj., te banky s chadicem a cena
RF zdruje pro nej, cenu celeho svitidla znam, v nemecku to v prepoctu vyjde
na  33.000Kc, na ebay sezenete cele svitidlo
http://www.ebay.com/itm/Gavita-Pro-300-LEP-Light-Emitting-Plasma-Horticultural-Grow-Light-Fixture-/200662836756?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2eb86fe614
Cele svitdlo = LEP emitor, RF zdroj + 28V/10A DC zdroj + nejaky plech,
vesak a reflektor.
Ta cena je zcela mimo, on jich chce 5ks ...., mam zdroj ktery by mohl dat i
100A na 28V tak jsem si rikal, treba vyjde zarovka a RF nejak rouzumne,
bohuzel se vyrobce dosud neozval.