STM32F030 a emulace eeprom

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Pátek Září 19 08:58:30 CEST 2014

Tak mě napadá, že minimálně rutiny pro mazání a zápis do flash musí být
součástí systémového bootloaderu. Marně však hledám bližší popis. Třeba
NXP má pro tyto účely ROM API, které se dá volat z uživatelského
programu docela jednoduše. Buď neumím hledat nebo se na to v STM
jednoduše vykašlali, nechť si to každý jeden udělá po svém.

Mrazík