LED nahrada za G9 halogenku

Pátek Září 19 05:58:38 CEST 2014

Na druhou stranu, tato konfigurace dava bezkonurencne nejvic svetla,
tolik svetla, jako pri predcasnem nastehovani do baraku kde vsechny
svetelne zdroje byly v patici visici 20cm pod stropem v prostoru jsem si
nikdy nikde neuzil. Kdyby to EU myslela vazne s ekologii, tak nezakaze
zarovky ale prikaze je instalovat takto :-)

---