LED nahrada za G9 halogenku

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Září 18 20:56:21 CEST 2014

On Wed, 17 Sep 2014, Petr Simek wrote:

> Ne chci zkusit ty E27.

Tak jsem otestoval ty LEDARE LEDzarovky z IKEA. Mam dve - 13W/1000lm matna
koule E27 a 7W/400lm cira svicka E14.

Ta 1000lm koule sviti vic nez klasicka 60W cira zarovka, podoba se to
spis 75W zarovce. To svetlo je pekne, nema ale takovou zlutou slozku
jako zarovka. Zato ale nema ani ty barevne tony - zadna naruzovela
nebo fialovo modra. Pekne teple bile svetlo s trochou zlute.

Ta 40W svicka sviti taky slusne mozna trochu lip nez to same v zarovce
ale neporovnal jsem dve vedle sebe, takze je to subjektivni. Svetlo je
stejne kvalitni jako u te 13W.

Tyhle LEDky jsou pro mne docela pouzitelne jako nahrada zarovek. Jen
trochu drahe.