STM32F030 a emulace eeprom

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Čtvrtek Září 18 16:12:02 CEST 2014

Poradil by mi někdo s emulací eeprom? Našel jsem pár příkladů, ale je to pro dospělejší procesory a nevím kde u tohoto procesoru začíná v paměti adresa pro toto použití.
V refman na straně 38 tabulka paměti je, ale není mi jasné kterou stránku můžu použít (kterou začít) když je to pro kód i data.
http://www.st.com/web/en/resource/technical/document/reference_manual/DM00091010.pdf
Jde mi o zapsání asi 100 znaků (kombinace textu/číslic). Případně mohl bych poprosit o jednoduchý příklad zapsání, čtení a mazání?

Použil bych knihovnu stm32f0xx_flash.h. Zde v konferenci jsem v historii našel, že zápis se provádí po word, ale mazat jde jen celá buňka.

Děkuji, MG