Elektromotor

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Září 18 15:25:31 CEST 2014

Zdravím,
  aha, ale to je poněkud v rozporu s informací z původního vlákna:

  Takže tedy magnety jsou na rotoru ? No to pak ale není komutátorový,
natož "jednosměrný" (pochopil jsem to jako "stejnosměrný") motor.
  Nu, na věci to nic nemění... Kolik je tedy na rotoru celkem magnetů ? Je
možné, že pokud ten jeden je nyní obráceně, že celkové magnetické pole rotoru
je natolik narušené, že se to neroztočí...

  Zdraví Pavel