Elektromotor

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Září 18 14:52:32 CEST 2014

Zdravím,
  máme jistotu, že ten magnet je tam vlepen ve správné polaritě ?
  Pokud by byl symetrický a šel tam obráceně, je to pak celkem samozřejmé, že to nyní
nejede.
  Jen orientačně a na chvilku bych zkusil zapnout a změřit proud. Je velký ?
  To, že magnet je přilepen přímo na rotoru, chápu jako "přemysl" - měl jste jistě
na mysli stator ?

    Zdraví Pavel