Vadny frekvencni menic v pracce AEG

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Čtvrtek Září 18 13:06:01 CEST 2014

Nejdřív to propájej nebo ohřej, pak budem mudrovat dál. Míra

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Dusan Dolezal
Sent: Thursday, September 18, 2014 8:19 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Vadny frekvencni menic v pracce AEG

To jsem zkousel, je pravda ze se to tocilo dyl, chvili to jakoby normalne
pralo ale pak se to zaseklo. S pradlem se to jen otocilo tam a zpatky a
konec. Ale ted jsem to jeste zkousel, ten buden se toci krasne lehounce.
Tacho to myslim ma, ale pokud od nej nejdou impulsy, je tam na to nejaky
jiny chybovy kod.

D.Dolezal