LED nahrada za G9 halogenku

Karel M a8dtljb na gmail.com
Čtvrtek Září 18 06:21:19 CEST 2014

Svagr ma semtam v baraku stropni LED bodovky pricemz kazda ma tech 2 - 3W,
je to v GU10 a osazené klasickými 5mm LED, jenomze on to ma snad co pul
metru a desitky ks, takze ve vysledku to sviti pekne.
Ty G9 led Vam nikdy nebudou svitit tak dostatecne dobre, jedna moznost pro
Vas je komplet svetlo ze sadrokartonu vyndat a nahradit jinym LED s
chladicem. Ovsem jen pokud mate dostatecny prostor na vysku mezi
sadrokartonem a stropem. Druha moznost je pridat 3x tolik svetel s G9 LED
:-)
Karel M.