LED nahrada za G9 halogenku

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Září 17 21:18:50 CEST 2014

> Jakmile je LED v pouzdøe jako žárovka, bude to nejspíš náhražka žárovky (=
> krám), takže není dùvod si to kupovat.

Ja viem, ze je to kram, ale dovod som pisal - mam plny dom svietidiel na
G9, a o RoHS ste uz asi poculi.

Mimochodom, ak si dobre spominam, na G9 je vynimka vynimiek (t.j. je na nu
vynimka este aj poza bezne halogenky), ale aj ta raz skonci. Naviac, vdaka
vyvolanej hysterii vyskocila cena tych G9 asi na 5-nasobok oproti tomu, co
stali pred tym nez to cele zacalo, co aj so zaratanim inflacie este stale
znamena niekolkonasobny narast nakladov, co je tiez dovod si to kupovat.

wek