LED nahrada za G9 halogenku

Středa Září 17 20:21:38 CEST 2014

Problém je že ta LED žárovka se musí uchladit jen svým povrchem. Pak má
nějaké 3W jako rozumné maximum a to moc nesvítí. Já mám v baráku LED
bodovky 20W (cca 1500 lm) a to už opravdu svítí. Podmínka je nastrkat
tam chladiče už když vám sádrokartonáři dělají strop, později je tam nedáte.
http://vaelektronik.cz/led_svitidla.html

Anděl