Re: Odcházející TL431.

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Září 17 19:44:34 CEST 2014

Este tam mate jeden detail, a to, ze raz to mate za tou cievkou, raz pred
nou.

" Ještě mě napadá, že rozdíl máme také v tom, že R23 je zde za L11, ale v
tom "velkém" zdroji je před L11. Má to vliv? "

Rozdiel moze byt este v tomto: Ak to mate za usmernovacou diodou, nemate
tam zaporne impulzy, ta cievka ich ale odfiltruje. Naopak, ked to mate na
strede toho LC obvodu, tak tam zaporne impulzy vzniknut mozu. Pridu zo
strany zataze.

Dalsia vec, nepisete, kde a v akej aplikacii Vam to bezi. Pokial to je
nejaka priemyselna prevadzka, tak niekde v rozvodoch 230V bude nejaka viac
ci menej inteligentna regulacia jalovej zlozky. A ta moze tiez sposobovat
nejake problemy.

Poteoretizoval som uz na dnes uz dost... Dufam, ze to aspon na nieco dobre
a uzitocne bolo.

A.