Re: Re: Odcházející TL431.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Září 17 18:23:47 CEST 2014

Polozim na to kapesník (nepouzitý), a napájet to muzu treba
ze stejného místa jednoho z tech zdroju, kde to neodchází.
Takze prípadné spicky budu mít stejné, a díky zakrytí hadrem
bude jiste tepelná pohoda toho integráce o dost horsí.

PL

From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, September 17, 2014 6:13 PM
Subject: Re: Re: Odcházející TL431.

>Pokud je pochybnost, jestli dany TL431 vydr¾í v praxi daný proud,
>tak není nejjednodu¹¹í jich tøeba 10ks zapíchat do kontaktního pole,
>pøipojit na nì nìjaký zdroj aby jima teklo tøeba 200% pøedpokládaného
>proudu a nechat je chvilku pracovat?

Suciastkam nevadi prud ako taky (teda okrem elektromigracie); vadia im
tepelne ucinky toho prudu. Nemusi to byt samozrejme makroskopicke
prehriatie celej suciastky, je to dynamicka sustava a "vdaka" tomu sa da
urobit aj diera v suciastke :-)

Ale tu, co ak odchadzaju tepelne jednoducho preto, lebo zariadenie je
uzavrete v tepelne nevodivej plastovej krabicke, v ktorej nemoze
cirkulovat vzduch (t.j. neplati "free air" theta z datasheetu), alebo su
zohrievane nejakym inym mechanizmom (nechce sa mi rozmyslat nad vsetkymi
moznostami a spominane zariadenie sme nemali moznost si okukat/ohmatat)?

wek