Re: Odcházející TL431.

Sull Ivan sam.list.hw na gmx.com
Úterý Září 16 14:32:09 CEST 2014

jsem si vzpomel na typickou zavadu u jendoho modelu faxu: byl problem se spojenim, dlouhe volani, hodne vysoke ucty ...
nakonec jsem zjistil, ze je problem ve zdroji: lezl z toho bordel. po vymene par kondenzatoru se to 'zazracne' zlepsilo
(konstrukcni 'chyba': elyty byly u nejakeho vysoko vyhrevneho odporu a vysusily se)

nemuze to byt neco podobneho? leze z toho hladka hladina, nebo jsou tam spicky?

Sam