OT: reset hesla a EFS

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Září 15 19:20:24 CEST 2014

 15.9.2014, 19:14:19

Navadeni k trestnemu cinu je tez trestnym cinem.
Podle noveho OZ je trestnym cinem "tyrani sverene osoby" i odejmuti
veci zvlastni obliby, pokut tato, sverenou osobu primo neohrozuje na
zivote.
Takze jakakoliv rada, jak znepristupnit zmineny PC, muze byt
spoluucasti na vyse uvedenem trestnem cinu.
Proste zlocincem snadno a rychle, to jsme to dopracovali :-(

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz