OT: reset hesla a EFS

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Září 15 17:15:30 CEST 2014

Předpokládám, že o Windows 7 Ultimate se nejedná? Kdyby jo, tak doporučuju
BitLocker, to může bootovat z čeho chce, ale k datům se nedostane. Případně
doporučené zaheslování biosu, spousta beden má přípravu na zámek, tak by šla
třeba zamknout, aby se do ní nedostal a nevyresetoval bios.
Nebo disk do nějakýho šuplíku nebo eSATA rámečku a nenechávat ho v PC. :)
Další varianta je nějaký jiný bootloader typu XOSL nebo třeba i Grub a
zaheslovat bootloader, to už asi půjde obejít mnohem hůř.