OT - Novinky zari 2014 - Zahradnik se bavi

Tom Meinlschmidt hw na meinlschmidt.org
Pondělí Září 15 16:58:25 CEST 2014

Ahoj,

a me zrovna zaujala ta informace o odlitcich - a docela rad bych se dozvedel vic, jaky material na formu,
jaky na odlitek, zda to bylo ve vakuove vyveve kvuli bublinkam atd :)

Diky

tm