Dutinky, fastony a pajeci ocka

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Pondělí Září 15 13:55:00 CEST 2014

Zdravím,

já tyto:
http://www.ecom.cz/tool-ht-213/?sReferer=YWN0aW9uPXByb2R1Y3RfbGlzdDtpQ2F0
ZWdvcnlJZD0zMDI0O3NBY3Rpb249cHJvZHVjdF9saXN0Ow==

Ale koupené v GESu cca před 10 lety, teď je tam nevidím.

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 15. 9. 2014 13:40:25
Předmět: Re: Dutinky, fastony a pajeci ocka

"Původní zpráva ze dne 15.9.2014 od Cihak na dkv.cd.cz:

> Když už jsme u toho šmarjáááá :-). Poraďte mi někdo jaké kleště se
> používají na takové ty malé PC dutinky co se nastrkávají na kolíkové
> lišty na MB - http://www.gme.cz/konpc-spk-pi-p840-004. Poslední
> dobou je začínám dost používat a už se mi nelíbí mačkat je kleštěma.

Jo, ty si chceš nakrimpovat konektory, které dodávám pro Rebela, že?

Já na tyhle konektory používám tuším tyhle kleště:

http://www.gme.cz/krimpovaci-kleste-s-vymenitelnymi-celistmi-proskit-cp-371-
p731-347

s těmito čelistmi:

http://www.gme.cz/krimpovaci-celisti-pro-neizolovane-konektory-proskit-cp-
236du-p733-142

Mám těch čelistí několik na různé piny, dají se měnit. Jinak jsou na
to tyhle kompletní bez výměnných čelistí:

http://www.gme.cz/products/search?term=731-179

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem