Hlava tlaciarne - teplotny snimac

Neděle Září 14 17:35:11 CEST 2014

Taky mam takovou, procetl jsem diskuse a odlozil ji na pudu... Ale
usoudil jsem, ze je to vada hlavy, fakt nepomuze nova hlava? Ale i tak
je to ekonomicky nesmysl pri cene noveho zarizeni kolem 1600Kc.
Nejhorsi je, ze se to blokne komplet a nejde ani scanner, takze to bude
asi to kurvitko. Na druhou stranu, provozuju tyhle tiskarny 3 a zatim to
udelala jen jedna.

---