HDD+SSD v notebooku ...?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Sobota Září 13 23:55:57 CEST 2014

Děkuji všem, další systém na novém SSD M.2 disku funguje výborně ( a
nezávisle na OS co je na HDD) , kompletní start čistých W7 je
neuvěřitelných 5 sekund od zapnutí
( volby v menu z F12 klávesy)    Mimochodem někdo u MS zapomněl dát do
W7 konzolu :-(
Co mě dále ale ještě trochu vadí, že je z hlavního systému ( spouštěného
z  HDD )  vidět i onen SSD disk. ( obráceně taky, ale to mi nevadí,
naopak )  V případě, že jsem měl systém na USB se to jednoduše vyrvalo z
notebooku a v systému nic vidět nebylo.
U SSD uvnitř to ale nejde.
Existuje nějaký způsob, jak to zařízení ( disk z obsahem udělat )
neviditelný?  V biosu šlo u  na starých deskách prostě zvolit HDD-NONE a
on jednoduše nebyl vidět.
U toho Lenova netuším jak na to.
Nějaké nápady?
Děkuji JaKub