Mikroc , jak definovat PROTECT SECTION blok ve programove flash pro PIC

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Sobota Září 13 18:16:30 CEST 2014

Zdravim

Mel bych prosbu, potreboval bych v kompilatoru Mikroc definovat protect
oblast ve flash  na konci programu.
U MPLABU je to jasne tam to nastavim v .lkr  section a direktivu do
hlavniho programu.
Jak se toto delau u Mikroc ?

Potreboval bych toto:

V MPLABU mam na konci programu
#pragma code  MYPRTROM
Pod ni pisu funkce, ktere mi pak kompilator zkompiluje jen do tohoto
vyhrazeneho bloku

a v linkeru

CODEPAGE   NAME=ROM=reservedrom       START=0x1D400 END=0x1FBFF
PROTECTED
SECTION    NAME=MYPRTROM    ROM=reservedrom

Jak toto udelat v Mikroe ?
Zatim to mam definovano pomoci pevnych ORG adres, ale potreboval bych
docilit toho, aby mi tam kompilator nevrazil na volne misto kompilat
fuknce, ktera je v bloku adres mensih nez  protect adresa.

Umi to Mikroc vubec ?

Dekuji za pripadne nakopnuti.

LK