Re: Jaký AV program (Re: OT: Heslo na Seznam.cz)

Raven raven na wo.cz
Sobota Září 13 17:35:51 CEST 2014

Čau, par let sme používali NIS. Vycházelo to cca 200 na rok. Ale jednou me pustil brouka do stroje taxem s nim skončil. Ted zkouším uz půl roku Kasperskyho. Na ebuy licence na 3 komply na rok cca 450. Zatim no problem. Recenze pozitivní a moc nevotravuje.

S pozdravem Raven.

P.S. Avg mela kdysi odpůrkyně na notasu a byl to vopruz,  zralo to celkem procesor...