OT: Heslo na Seznam.cz

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Sobota Září 13 14:58:54 CEST 2014

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, September 13, 2014 2:15 PM
Subject: Re: OT: Heslo na Seznam.cz

Původní zpráva ze dne 13.9.2014 od Robert Baranka:

> Tím se to zcela vysvětluje. Tato informace měla být na samém počátku.

> a ako to vysvetluje?

Vysvětluje se to už tím AVG, jak jsem napsal. AVG není žádná ochrana,
nefunguje, je to úplně na prd. Každý, kdo používá AVG, má počítač plný
červů.

#
sucasne AVG nepoznam, nebudem sa vyjadrovat, ale nepoznam ziaden AV ktory by
zabezpecil 100% ochranu
#

> tak neuveritelne obhajujes Seznam, ze si zabudol spomenut jednu z
> moznosti - a to ze hesla k napadnutym uctom mohli byt ziskane priamo
> od Seznamu - a podla mna je tato moznost rovnako pravdepodobna ako
> dve tebou spomenute

Je to možné, protože všechno je možné. Ale je to nepravděpodobné.
Pokud nejsou na Seznamu úplně stupidní, tak samozřejmě všechna hesla
jsou uložená jako hash/salt, nikoliv v otevřeném textu. Daleko
pravděpodobnější a jednodušší je to, co se běžně děje každý den, tedy
malware v nechráněném počítači.

#
netusim ako maju ulozene hesla, dolezite je aj kto ma k tymto udajom
pristup...
pripadnu stupiditu pracovnikov Seznam-u nemozem posudit, mozem posudit len
"sikovnost" pribuznych zo Zoznam.sk, ktory filtroval prichadzajucu postu
sposobom, ked medzi spam zaradil aj postu bez prilohy s predmetom "test" a
rovnakym textom odoslanym zo serveru "stonline.sk", ktory patri Slovak
Telekom - jednemu z vlastnikov Zoznam sro :-D
jedno obdobie neprijimali postu ani z hw listu
ako je to teraz netusim, email na Zozname som prestal pouzivat
#

Ale koneckonců, mně je to jedno. Myslete si, co chcete, já jsem vám
své řekl, naložte s tou informací, jak uznáte za vhodné. Třeba si
myslete, že AVG vás ochrání, že máte čisté počítače, že vám nic nemůže
uniknout a že všichni touží po vašich telefonních číslech.

#
veru veru, nechaj to tak, radsej nam priprav nejake nove video - posledne
tam mas z 11. augusta
pekny den
Robo
#