OT: Heslo na Seznam.cz

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Sobota Září 13 14:15:27 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 13.9.2014 od Robert Baranka:

> Tím se to zcela vysvětluje. Tato informace měla být na samém počátku.

> a ako to vysvetluje?

Vysvětluje se to už tím AVG, jak jsem napsal. AVG není žádná ochrana,
nefunguje, je to úplně na prd. Každý, kdo používá AVG, má počítač plný
červů.

> tak neuveritelne obhajujes Seznam, ze si zabudol spomenut jednu z
> moznosti - a to ze hesla k napadnutym uctom mohli byt ziskane priamo
> od Seznamu - a podla mna je tato moznost rovnako pravdepodobna ako
> dve tebou spomenute

Je to možné, protože všechno je možné. Ale je to nepravděpodobné.
Pokud nejsou na Seznamu úplně stupidní, tak samozřejmě všechna hesla
jsou uložená jako hash/salt, nikoliv v otevřeném textu. Daleko
pravděpodobnější a jednodušší je to, co se běžně děje každý den, tedy
malware v nechráněném počítači.

Ale koneckonců, mně je to jedno. Myslete si, co chcete, já jsem vám
své řekl, naložte s tou informací, jak uznáte za vhodné. Třeba si
myslete, že AVG vás ochrání, že máte čisté počítače, že vám nic nemůže
uniknout a že všichni touží po vašich telefonních číslech.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem