OT Banky - bylo Heslo na Seznam.cz

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Září 12 23:00:05 CEST 2014

Naposledy, ked som nieco okolo karty riesil v bizsie nemenovanej banke, tak
tam na formulari boli okrem mena a adresy aj kolonky pre email aj
telefonne cislo, a pod tym drobnym, ze suhlasim, aby ich pouzivali na
spamovanie a za tymto ucelom ich mozu predavat aj tretim osobam. Tak som
tam napisal len telefonne cislo (neviem si predstavit, co dolezite okolo
karty by mi mohli poslat na email, co je v dnesnej dobe silne nezarucena
sluzba), to drobnym som skrtol, napisal som ze nesuhlasim a podpisal som.
Uradnikovi vybehlo obocie niekde az do oblasti zadku, ale akceptoval to.

wek