OT: Heslo na Seznam.cz

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Pátek Září 12 18:18:15 CEST 2014

Ked uz je ten piatok... tak na temu viazania sluzby s telefonnym cislom:
Nedavno som bol v banke, aktualizovat podpisovy vzor k uctu kde som len
disponentom. Zabava zacala, ked mi povedali, ze disponentom nie som, lebo
ma v systeme nemaju. Darmo mam kartu a vsetky papiere (ale boli doma).
Kedze som bol spolu s majitelom uctu, tak vraj nie je problem, zavedu ma do
systemu. Zacali sme obvyklym meno, cislo OP, bydlisko (na co maju zo zakona
pravo).
Dalej prislo, kde a na akej pozicii pracujem. Tu som zbystril pozornost, ze
naco vam to je, ved neziadam o uver. Ze vraj treba. Chvilku sme sa
dotahovali, az to skoncilo, ze tam tusim napisal nezamestnany. A dalsia
otazka - cislo telefonu. Tak vravim, ze nemam. Odpoved bola, ze ma nemozu
zaviest do systemu, lebo telefon musim mat. Bohuzial som sa nechal trochu
uniest, a po chvili, ked debata na temu nutnosti vlastnit k uctu aj
telefonne cislo zacala naberat dost obratky a hrozbe, ze nas nechaju
vyviest ochrankou, vlastnik vymekol a dal svoj (ved ho uz aj tak maju). Do
troch hodin prisla prva SMS s ponukov novych produktov banky...
P.S.: bolo s tym dost papierovania, ale po tejto skusenosti boli do mesiaca
v danej banke vsetky ucty zrusene...

Slavo T.