Vizualni C a Basic pro komercni aplikace Win/Lin

Pátek Září 12 16:35:40 CEST 2014

Jenze .NET jsou uz v nehistorickych verzich windows pritomny, muzete
prekladat treba pro verzi 3.5 a to je snad uz v XP. Navic se to da psat
tak, ze je to prenositelne na linux - nepouzivam, ale uz jsem par
projektu videl.
Komponentu na komunikaci nepotrebujete, jako vsechno, na co si clovek
vzpomene ma tridu v .NET knihovnach.  Stejne jako sifrovani (no tomu moc
neverim... ;-) , zipovani,  compact sql databaze, ...