Vizualni C a Basic pro komercni aplikace Win/Lin

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Pátek Září 12 15:30:06 CEST 2014

Pokud mohu doporučit celkem dobrý OSS framework pro C++, tak
http://qt-project.org/ . Je to sice dost práce se s tím naučit, ale má
to v sobě přehršel nástrojů, které lze s úspěchem používat. Lze tak
vytvářet nativní aplikace pro Windows, Linux a snad i Android, MacOS
(nezkoušel jsem). Má to asi i komerční licenci, to moc nezkoumám.
Shrnutí - o něco víc práce, ale běží na čemkoli (ze stejných zdrojáků).
Alternativní multiplatformní nástroj je wxWidgets, ale ten neznám. I ten
se dost používá ve světě OSS - např. Kicad, Code::Blocks aj. byly
stvořeny právě na jeho základě.
Jádrem obojího je gcc.

Mrazík